Het laatste verenigingsnieuws

Nieuws flits

publicatiedatum: Vrijdag, 27 maart 2020

Van plan om dit weekend te gaan vissen? Nogmaals het dringende verzoek van Sportvisserij Nederland om in je eentje op pad te gaan. Vis alleen daar waar je weinig andere mensen tegenkomt. Dit betekent ook dat je geen (onderlinge) wedstrijd(jes) organiseert of vist. Houd je daarnaast te allen tijde aan de minimale afstand van 1,5 meter. Laten we er samen voor zorgen dat sportvissen één van de activiteiten blijft die we mogen blijven doen tijdens de corona-crisis. Blijf gezond en vis veilig! Check voor meer informatie over de maatregelen omtrent het corona-virus de website van Sportvisserij Nederland.

Update omtrent de viswedstrijden hsv norg eo 2020.

publicatiedatum: Maandag, 23 maart 2020

Update omtrent de viswedstrijden hsv norg eo. Gezien de omstandigheden ligt alles stil tot 1 juni 2020. We wachten in spanning af wat komen gaat. Namens het bestuur van hsv norg eo houd u aan de richtlijnen en blijf rustig. Hopen dat het gauw beter word.

Hsv norg eo

publicatiedatum: Zaterdag, 21 maart 2020

update viswedstrijden hsv norg eo. Sportvisserij Nederland heeft alle wedstrijden ongeacht welk niveau afgelast tot 15 april 2020. We houden uw op de hoogte. mvg het bestuur hsv norg eo.

Eerste wedstrijd 21 maart gaat niet door

publicatiedatum: Vrijdag, 13 maart 2020

Wedstrijd 21 afgelast ivm het corona virus. Maatregel is tot 31maart.

Start competitie 21 maart 2020 afgelast ivm het corona virus

publicatiedatum: Zaterdag, 29 februari 2020

Start competitie 21 maart 2020 vertrek 5:30 vanaf cafe zwaneveld te norg. Inleg 3,50.-per persoon lidmaatschap hsv norg eo verplicht.afgelast ivm het corona virus

Welkom